WooCommerce Webshop

Med en WooCommerce Webshop er det nemt at sælge dine produkter

En WooCommerce Webshop er det perfekte udgangspunkt for at skabe en kraftfuld, unik og succesfuld online butik.

Nu tænker du sikkert, Malou...

Hvorfor skal jeg vælge WooCommerce som platform til min Webshop?

Med en WooCommerce Webshop får du en pålidelig platform, intuitive værktøjer og minimale omkostninger ved opstart.
Herunder fortæller jeg lidt mere om fordelene ved en WooCommerce Webshop.

Gratis

WooCommerce er et gratis WordPress plugin, og du kan derfor komme i gang med minimale omkostninger. Det er kun hvis der ønskes ekstra funktionaliteter at det kan koste lidt ekstra.

Integrationer

Med en WooCommerce Webshop kan du integrere med diverse regnskabsprogrammer, og derved bogføre dine salg automatisk, så du kan have ro i maven.

Produkt oprettelse

Når det kommer til at administrere og oprette nye produkter, og inddele disse i forskellige kategorier, er det let som en leg at gøre med WooCommerce.

Design som du ønsker

Da WooCommerce er en del af WordPress, så kan hjemmeside buildere som Elementor bruges til at give din Webshop lige det udtryk som du ønsker.

SEO venligt

Det er nemt at optimere dine produkter, så de bliver vist i søgemaskinernes resultater, når man laver en WooCommerce Webshop. Dette kan hjælpe med at øge dit salg.

Fuld kontrol

Du har fuld kontrol over din Webshop. Hvis man bruger en tredjeparts eCommerce platform, kan man risikere at denne lukker og så er din butik væk, dette undgår du med WooCommerce.

Få en WooCommerce Webshop der konverterer

Lad os åbne din online butik sammen

Med en WooCommerce Webshop, får du en professionel løsning, der er optimeret til at levere resultater. Jeg bruger de nyeste teknologier og værktøjer til at skabe en brugervenlig webshop, der er designet til at øge salget og tiltrække nye kunder.

For at skabe den bedste WooCommerce Webshop til dig, bruger jeg gennemprøvede markedsførings- og e-handelsstrategier, der er designet til at hjælpe med at maksimere konverteringer og forbedre kundeoplevelsen. Det gør det muligt for virksomheder at skabe en robust og effektiv webshop.

Derudover bruger jeg en række værktøjer til analyse af din WooCommerce Webshop effektivitet, der hjælper med at forbedre webshoppens design og funktioner. Alt dette gør det muligt for virksomheder at optimere deres webshop og opnå øget salg og højere konverteringsrater.

Sådan ser processen ud

3 trin til en WooCommerce Webshop der leverer

1. Book et møde

Uanset om du synes din webshop ser god eller dårlig ud, vil jeg anbefale at du booker et møde med mig, hvis den ikke tiltrækker nye kunder til dig. Så er der noget der skal arbejdes med.

2. Design & Opsætning

Under mødet, vil jeg gerne lære mere om dig og din virksomhed. Del dine mål med mig, så jeg kan udarbejde en strategi, der er tilpasset lige efter dine behov og ønsker.

3. Flere kunder

Når dine potentielle kunder begynder at lande på din hjemmeside, vil hjemmesiden tilslutte dem og få dem til at handle.

En WooCommerce Webshop er det rette valg til din virksomhed

Professionel Webshop uden bøvl

WooCommerce giver dig et fuldt fungerende kontrolpanel, der giver dig mulighed for at styre din webshop med største præcision.

Du får også adgang til et væld af plugins og tilføjelser, der kan hjælpe dig med at optimere din webshop. WooCommerce giver dig også mulighed for at tilføje forskellige betalingsmetoder, såsom betalingskort, bankoverførsler, PayPal, Apple Pay og meget mere.

WooCommerce giver dig også mulighed for at optimere din konvertering ved at tilføje forskellige marketingværktøjer som kuponer, rabatter, gavekort og meget mere. Du får også mulighed for at skabe et velfungerende og intuitivt checkout-system, så kunderne kan købe produkter hurtigt og nemt.

Med WooCommerce kan du få en fuldt fungerende webshop med største præcision og konvertering. Det er den perfekte løsning til alle små og mellemstore virksomheder, der ønsker at tiltrække flere kunder og øge deres salg.

Hvad koster det?

En WooCommerce Webshop er en investering der giver igen

Der er ingen virksomheder der er ens, så derfor har jeg valgt at opsætte 3 forskellige pakker.

Startup Shop

12.000 kr.

Professionel Shop

16.000 kr.

Avanceret Shop

30.000 kr.

Er du i tvivl om hvad du skal vælge?

Har du spørgsmål?

Jeg svarer på de spørgsmål jeg oftest får om webshops herunder

Nej, du har ikke nødvendigvis brug for en webshop til at kunne drive din virksomhed. Det afhænger af, hvilken type produkter du har og hvilke kanaler du ønsker at sælge dem på. Hvis du f.eks. har en fysisk butik, der sælger produkter, eller foretrækker at have personlig kontakt med dine kunder, kan du muligvis undvære en webshop.

Hvis du imidlertid ønsker at nå et større publikum, eller sælge produkter online, er en webshop en fordel. Det giver dig mulighed for at nå flere kunder og øge dit salg.

Jeg vil altid anbefale at hyre en professionel webdesigner, da der er nogle ricisi forbundet med at lade vær. Et amatørwebdesign kan sagtens se acceptabelt ud på overfladen, men hjemmesiden er ofte fyldt med ødelagte links, indlæser langsomt og er ikke optimeret til mindre skærme. 

Med sådan et resultat, kan en amatørløsning ende med at blive langt dyrere end at hyre en professionel webdesigner, da dine potentielle kunder måske ender med at kigge andre steder efter en bedre oplevelse. Brugeroplevelsen og konvertering er tæt forbundet, og jeg tilbyder hjemmesider til overkommelige priser, som sikrer, at dine kunder bliver på din hjemmeside, og kommer igen.

Nej. Du vil være ansvarlig for din webshops domænenavn og hosting. Dette giver dig mulighed for at bevare fuld kontrol over domænet og webshopfilerne, hvis du nogensinde beslutter dig for at flytte.

Jeg kan anbefale dig nogle pålidelige hosting udbyddere og vil fuldføre din nye webshops migrering for dig, så processen er stadig meget nem for dig.

Ja, jeg sikrer, at alle webshops, jeg producerer, lanceres med et SSL-certifikat, der kan identificeres ved den lille hængelås i URL-linjen. Din digitale sikkerhed har topprioritet, og er også betryggende for dine kunder, så jeg sender aldrig en webshop ud uden.

Nej! Jeg har aldrig været tilhænger af at binde kunder til kontrakter af flere års varighed. Jeg ønsker et samarbejde med dig, fordi du mangler en ydelse jeg kan hjælpe dig med. Hos mig betaler du for selve designet og produktionen af webshoppen, som du ejer 100% når den er leveret. 

Hvis du efter levering af webshoppen ønsker at tilkøbe en serviceaftale, så betales denne på månedlig basis og kan selvfølgelig opsiges med udgangen af den følgende måned.

Når du har accepteret et tilbud, og jeg har modtaget evt. materiale som skal bruges til webshoppen, så tager den samlede proces herefter oftest omkring 2 uger. 

Jeg gør altid mit bedste for at processen skal være så nem og hurtig som mulig, så du kan komme online med din nye webshop.

Hvis du ikke har billeder af dine produkter til din webshop, kan du overveje at kontakte en professionel fotograf eller grafisk designer for at få professionelle billeder af dine produkter. Dette vil hjælpe med at øge værdien af dine produkter, samtidig med at det giver dine kunder en bedre forståelse af de produkter, de køber.

Du kan også overveje at bruge royaltyfri billeder fra internettet, som du kan finde ved at søge efter dem.

Jeg arbejder i øjeblikket på at finde en samarbejdspartner indenfor dette område, så jeg fremadrettet kan tilbyde dette som en del af pakken, når du køber en webshop.

Nej! Jeg har kunder fra mange forskellige steder i Danmark samt resten af verden. Jeg kommunikerer med mine kunder via e-mail og videoopkald.

Nej, udviklingen af din webshop inkluderer ikke månedlig SEO. Alt indhold på din webshop (billeder, tekst samt videoer) vil stadig blive set af Google, men det betyder ikke, at din webshop vil ligge på side 1.

Teknisk SEO er dog altid inkluderet, og dette er for at gøre det nemt at arbejde videre med din webshop, hvis du skulle ønske at tilkøbe en månedlig SEO-tjeneste på et tidspunkt.

For at øge din organiske position på Google anbefaler jeg en månedlig SEO-tjeneste, du kan læse mere om mine SEO pakker her.

Jeg opfordrer altid til, at du skriver og leverer al den tekst, som du ønsker på din webshop. Når alt kommer til alt, så kender du din virksomhed og dine produkter bedst.

Hvis du har brug for en tekstforfatter, som kan omformulere dit udkast eller skrive originalt indhold, så kan jeg levere dette gennem en samarbejdspartner for 850,- i timen.

Denne ydelse skal betales ved opstart, så jeg kan betale min samarbejdspartner for arbejdet.

Du ejer din webshop 100%. Når din webshop er live, så arbejder jeg ikke mere på den, medmindre du tilkøber en serviceaftale.

Jeg ønsker blot at bruge den som reference i mit eget materiale.

For at processen bliver så nem og hurtig som muligt, er det vigtigt at jeg får de informationer og det materiale der skal bruges til indholdssiderne fra dig, når du har accepteret et tilbud.

Et eksempel på disse kunne være kontaktoplsyninger, dit logo, dine billeder, og den tekst du ønsker skal bruges på siden, og til dine produkter. 

Jeg fortæller dig selvfølgelig hvad jeg skal bruge fra dig for at komme i gang.

Skulle du have behov for hjælp til noget af ovenstående materiale, så har jeg nogle fantastiske samarbejdspartnere, som jeg kan trække på hvis det skulle blive nødvendigt.

Din personlige WordPress Konsulent

Ikke bare endnu et bureau der ikke holder hvad de lover

Har du brændt dig på et bureau der ikke har holdt hvad de lovede? Så er du desværre ikke den første. Når du vælger mig som din personlige WordPress konsulent, får du et samarbejde der bygger på kommunikation, ærlighed og tillid.

Ingen lange kontrakter og bindinger, ingen pistolsalg. Blot 100% ærlig rådgivning, med din og din virksomheds bedste interesse for øje. Jeg ønsker I skal have succes med jeres WordPress hjemmeside projekt, og føle at processen er nem at gå til.

Du får en kontaktperson fra start til slut, og det er mig. Hvis det lyder som noget for dig, så lad os tage en gratis uforpligtende snak om dine ønsker og behov. Jeg ser frem til et godt samarbejde!